divendres, 15 de maig del 2015

SaMaRrETa MuSsOL VoLaDoR!!!



Entre enllestir encàrrecs i preparar cosetes per la parada… Arriba la inspiració!!!!! Després de demanar als meus fills que em dibuixessin mussols… d’aquí va sortir l’aplicació del mussol amb tela de pissarra i amb les voladores que es poden moure amunt i avall!!! Ai i a la butxaca una aplicació d'una tela que em quedava.
Aquesta samarreta es per la Itziar que només de veure-la ja l’ha estrenat!!!! :D
A mi m’encanta!!!

Entre encargos y preparar cositas para la parada ... Llega la inspiración !!!!! Tras pedir a mis hijos que me dibujaran búhos ... de ahí salió la aplicación del búho con tela de pizarra y con las alas voladoras que se pueden mover arriba y abajo !!! Ai y en el bolsillo una aplicación de una tela que me quedaba.
Esta camiseta es para la Itziar que sólo de verla ya la ha estreno !!!! : D
A mi me encanta!!!

 


 




  

M’encanta el resultat final!!!



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada