dijous, 6 de novembre del 2014

PiSsARrA eNrOtLLaBLe!!!!



Ja feia temps que em voltava pel cap fer pissarres enrotllables…iiii aquest matí amb tot el material a punt ven decidida…he posat fil a l’agulla i aquí en teniu les primeres!!!! Tot lligat amb una cinta he creat un petit estoig per posar-hi els guixos… tot a punt per ser utilitzat!!!!! I per tornar a pintar i dibuixar noves idees… hi podeu passar un drapet humit o tovalloleta i a tornar a començar.
Trobo que es regal molt original i que es pot dur a tot arreu, ja que ocupa molt poc espai i es genial per utilitzar-lo al cotxe, quan sortim a dinar a fora, a casa... o en tot moment que es desitgi!!!! ;)



Ya hacia bastante  tiempo que tenia la idea de crear pizarras enrollables  ... yyyy  esta mañana con todo el material listo ... puse el hilo a la aguja y aquí están las primeras!!! Con una cinta he unido a la pizarra un pequeño estuche para poner las tizas...yyyy todo listo para usarse!!! Para volver a pintar y dibujar nuevas ideas... puedes pasar una toallita o trapito húmedo y a empezar de nuevo. 
Me parece un regalo muy original!!!!  se puede llevar a todas partes, ya que ocupa muy poco espacio y es ideal para usarlo en el coche, cuando vamos a comer fuera, en casa o en cualquier momento !!! ;)




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada