dissabte, 25 d’abril del 2015

HaNdMaDe FeStiVaL 2015




Ahir i durant tot el cap de setmana es celebra el Handmade Festival a Barcelona!!!! Una fira plena de tallers, degustacions, exposicions i concerts amb més de 250 expositors per tot/es els amants i que ens a xifla i perdem el nord amb tot allò relacionat amb el fil i l’agulla, la cuina, el paper, el bricolatge i la jardineria!!!!! Ple d’estands on hi han cosetes xulíssimes!!!! SUPER RECOMANAT!!!!! L’any past m’hi vaig quedar amb les ganes… i aquest any no m’hi he pogut resistir… jo ja hi he anat i m’hi he ben firat… i tu???

Ayer y durante todo el fin de semana se celebra el Handmade Festival en Barcelona !!!! Una feria llena de talleres, degustaciones, exposiciones y conciertos con más de 250 expositores para todo / as los amantes y que nos a encanta y perdemos el norte con todo lo relacionado con el hilo y la aguja, la cocina, el papel, el bricolaje y la jardinería !!!!! Lleno de stands donde hay cositas chulísimas !!!! SUPER RECOMENDADO !!!!! En año pasado me quedé con las ganas ... y este año no me he podido resistir ... yo ya he ido  ... y tu ???




Per a més informació premeu AQUÍ
:)


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada