dilluns, 16 de juny del 2014

Un CoNjUnT PeR La LiA



Aquí teniu un conjunt molt tendre i dolç que em va demanar la Pili per donar la benvinguda a la Lia. Desprès de dir-me quines peces volia que crees, em va deixar lliure elecció per escollir les teles!!!! Així que em vaig posar a mirar i a pensar les combinacions, ho vaig tenir molt clar… i aquí ja ho tinc enllestit!!!! Iiii... a la Pili li va encantar!!! Moltissimes gràcies per la teva confiança!!!
El conjunt que consta d’un canviador, una motxilla, un pitet, un porta- xumet, i una manteta sensorial.

                                                     Aquí ho teniu :)

La motxilla


El canviador

  























 Pitet, porta- xumet i manteta sensorial
El conjunt al complet

  
:)

            

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada